vrijdag 5 november 2010

Welkom!

Hallo allemaal,

Op verzoek van een paar mesnen uit mijn andere blog, mijn hobbyblog, ben ik dan toch een aparte blog begonnen voor mijn keukenprobeersels.

Hier zal ik dan ook het recept neerpennen.

Ik maak graag soep, gebak of probeer eens iets anders, maar ik ben zeker géén kok hoor, ik heb gewoon lol in de keuken :-)

en wil graag mijn keukenprobeersels delen met jullie hier.

Ik hoop dat jullie het hier naar jullie zin gaan hebben, maar mesnen die mij al kennen, geen probleem hé mannekes :-)

Groetjes,

5 opmerkingen:

susie zei

Mmm meiske .. het zijn lekkere dingen hoor die je maakt.
En ik heb geluk dat ik er altijd van kan proeven !
'k Zou zeggen (typen in dit geval) laat die probeersels maar komen,
ben er helemaal klaar voor, hihi...

xxx dikke bees van mij, mama

Sandraatsjuh zei

Tadaaaaaaaaaaa

Kijk eens aan ja daar is ze dan met haar lekkernijen!!!! helemaal gaaaf joh!!!

Nou ik ga je natuurlijk volgen!!!!

SUPERRRRRRRRRRRRR

marika zei

en nog een volgblog erbij!
we krijgen het druk met u zenne.

groetjes,marika

Lia zei

Blijf je hier ook volgen hoor Jaimie!!

groetjes Lia

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, ook ik ga je volgen, ik vind het super dat je een nieuw blog hebt gemaakt voor je kookkunsten. De kerst komt er weer aan wie weet vind ik via jou wel een mooi recept wat ik kan gebruiken.
Lieve groetjes van Ageeth